Gotland nästa.

Har just tillbringat en kväll med pojkvännen som skjutsade hem mig vid lunch idag.
Det var jättemysigt.
Nu däremot är man hemma och håller på att bli tokig på allt skrik och ropande av föräldrarna.
Vi är på väg mot Gotland, och i vanlig ordning så är ingen färdig utan måste ropa allt de säger till alla andra i hela huset och helst de på gatan i taiwan också.
Om det går så är det också bra om en spindel i sydamerika hoppar till förskrämt.
Jag fattar inte. Vad hände med "prata normalt" i det här huset??

Gud. Nej, jag måste göra klar min packning annars är det ute med mig.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©