Något udda med högskolemakten

Haha.
Ska strax iväg tillbaka till högskolan igen.
Jag har för övrigt precis fått mitt snygga MDH-kort, som jag nu kan anväda till att:

1. åka till västerås gratis (TJOHO! Västerås, here I come. Shopping kallar vi det.)
2. KOmma in på skolans datasal. (As if! Jag kommer använda min egen dator.)
3. Använda som passerkort (YES! Jag kan komma in på skolan mitt i natten!)

Sen kan jag väl troligen göra mer, men jag kommer inte ihåg. det står väl på nåt papper jag har.
För övrigt ser jag till och med rätt bra ut på mitt mdh-kort.
Det är ganska roligt.
Menmen.
Jag menar, brukar jag se bra ut på kort?
Ja... tydligen.
Haha.
Tillbaka till skolan då.

Ikväll kommer syster hem. Och jag har saknat henne så. Men jag förstår, hon ville vara borta.
Fan att jag ska iväg ändå hem till Emil, men jag vet att hon blir gladare av att jag är hemma och kan prata med henne ensam på onsdag istället.
Det var nog allt.

1 kommentarer:

Emiru | 9:35 em

Jag vet att du är väldigt nyfiken :) och jag vet att du KAN ha sagt det du sade med sarkasm men det kommer ändå bli en trevlig överasskning, ännu mer så p.g.a. att du inte minns alls vad det gäller ^^
puss

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©