Säg varför?

Okej, den där listan med "kortleken förutspår" har jag tappat bort. Men det var bara en massa förutsägelser om vem som skulle hångla med vem, blablabla.
Och den hade ju rätt ibland. Duktig kortlek, säger jag bara.

Jag har kommit på att rom är gott. Äntligen har Frida fattat det också.
Fast visserligen är det ju så att det är hög alkoholhalt och man hinner inte fatta att man blivit full förän man är stupfull. Sedermera var jag väldigt full i förrgår.
VÄLDIGT full.
jag tror att Kim kan berätta mer om det.
Jag vägrar.
Jag har redan glömt bort det.
Nej , men titta inte på mig sådär, jag har ju inte gjort nåt dumt. Det kan alla intyga.

För övrigt har jag sett Sigurdspelen. Med nya människor som spelade mina roller. Lite fel att se dom göra det som jag alltid gjort. Jag saknar min roll som Brynhilde mer än jag kan ana. Men tjejen som hade rollen var rätt duktig. Ändå.
Jaja.
Jag behöver inte det där längre. Fast jag skulle gärna. Jag saknar gemenskapen i den gruppen vi hade för många år sen i Sigurdspelen. Nu är allt förstört.

1 kommentarer:

Frida T | 10:32 em

"kortleken" som förutspår ligger på mitt nattduksbord. eller gjorde iallafall det tidigare idag. Inte för att allt direkt stämde...men as we know. delvis

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©