att vara någonannanstans

Suck. Börjar bli allmänt trött på att skriva uppsats. Men det måste jag göra för annars får jag inga fem poäng och då var et ju meningslöst att tvinga mig igenom den här skiten över huvud taget.
Så jag måste. Jag skriver således för glatta livet.
Eller glatta... tja. Har hunnit med 959 ord.
Ska skriva 3000. det går ju bra det här. Jag antar att jag får slänga in anekdoter om ingenting för att få uppsatsen att verka trovärdig.

Och Emil och Ken sitter med sitt wow-spel. Fast Emil har slutat nu och börjar äntligen bli lite mer kärleksfull.
Han är inte det nämligen när han spelar. Eller han försöker väl, men han vill spela.
Jaja.
Det är lika bra. Jag måste ändå skriva uppsats.
Fast nu går jag och lägger mig. Klockan är ju tio över ett.
gah.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©