I.D Bare minerals


För övrigt har jag nu köpt en ny ansiktskräm. Den heter Barevitamins och ska tydligen läggas under mineralmakeupen. Man ska använda den morgon och kväll, då ska den minimera porer och otrevligheter man får upp i ansiktet.

Jo, jag har köpt mineralmakeup också.

I.D bare minerals.

yay. Jag älskar den. Den tar bort alla fula prickar man har i ansiktet och gör att man ser helt flawless ut. Visserligen täcker den inte ärren helt superbt, men det duger. Dom har jag iallafall slutat bry mig om.
Det räcker med att få en jämn hudton som jag annars inte ofta har längre eftersom jag jobbar mycket natt och det är visar sig rätt ofta på mitt stackars ansikte. Inget större problem såklart, men tillräckligt för att få en att svära till lite i badrummet.
men nu är de ett minne blott. Mineralmakeup, jag älskar dig!

Frida, om du vill veta vilken färg det är du ska ha så är det Fairly light. Den passar oss som hand i handsken.KÖp på tradera, där är det någorlunda vettigt billigt.
Glöm inte borsten!

Nog för att jag köpte min på Isadora, och den funkar.

Undrar om Barevitamins är bra?

Låt oss hoppas. Fast den var extremt billig. Knappt hundra spänn för normalstorlek på flaskan och frakten hit. Nice.


Ps. Bilderna har jag hittat på Google.se. De har bilder på allt.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©