Starlet for the win.

Nu är hon borta. En hel mil eller nåt borta från oss. Närmare bestämt på Alnön. Där ska hon förhoppnignsvis fixas eller kanhända gå en säker död tillmötes.

Jag vet inte.

Jag som tycker om att ha bil. Bilar är fina. Bilar är bra.
Speciellt våran.
Jag minns när vi köpte henne. Det var ju bara ett år sen. Eller var det ens det förresten?

Äsch. Det fanns en jättefin bil där på verkstan som är till salu föresten. Den vill jag ha. Det var en turkos golf med gröna baklysen och svart läderklädsel.
Den var JÄTTEFIN!

Jaja.

Egobild på bilen for the win. Alltså Emils och min bil. Visst är hon fin trots allt?
Starlet min pärla Hoppas vi ses snart.

Jamen jag tycker om min bil.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©