Ny väska!


Jag köpte en väska på tradera.se för några dagar sen. Idag kom den! Yay!
Den är jättefin faktiskt.
Vad sägs?
Bilden är från traderas annons.
Tyvärr är magneten i spännet lite slappt. Inte för att det kommer att störa mig sådär jättemycket,men det är ju lite synd såklart, annars var den i fint skick.

Tur att det finns dragkedja.

Jag ska packa över saker i den istället för min kattkissluktande väska. Jag bryr mig inte om vad Emil säger, den luktar verkligen kattkiss.
Heroes är för övrigt en väldigit bra serie.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©