Egosnack

Nyligen hemkommen från jobbet. Upptäcker att Emil har köpt ost och bröd! Wow!
Har han glömt att vi har bestämt oss för en ny budget? Gah. Nu måste jag ändra i budgeten eller be honom att stå för det.
När gjorde han det tro?
Antagligen när jag var borta på jobbet.
Jobbet var ganska trevligt idag. åtminstone en duktig spelare som lyckades visa de övriga spelarna att det går att spela på "skitkort". Hehe. Det var kul faktiskt.
Mycket nior idag också. på bordet alltså.

Nice.

I övrigt är jag skitirriterad på en dum finne på min överläpp som inte gick att klämma bort när den bara var en pormask och nu har växt upp till en stor fullvuxen finne som gör ont när jag pratar. Tack gode gud att jag inte får så många såna längre. Nu kan jag åtminstone förstå varför de kommer upp. Jag sover för dåligt.

Damn it nu glömde jag lunchlådorna på jobbet IGEN! Gah.
Nä, det är nog lika bra att sova.

Har tagit lite egobilder på mig själv när jag gjorde mig iordning "imorse". Där syns minsann inte finnen. Men den kändes redan då.

I like Emils kamera.

Imorrn ska jag söka upp en skomakare.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©