melodifestival deltävlingen nr 3

Damnit.

Ebba skriver i sin blogg att hon har laddat inför melodifestivalen hela dagen.
Hällt upp lösgodis, blandat dipp och skurit grönsaker.
Själv har jag kommit på att det var melodifestivalen ikväll ungefär 5 gånger, lika förvånad varje gång. Senast var klockan 19.48 när jag satte mig framför tvn för att jag var uttråkad och såg att på ettan skulle det bli melodifestivalen då jag helt uppriktigt förvånad utbrister "det är melodifestivalen idag!".

Har jag förbett någonting?

Nej.

Varför inte?

Jag är lika förvånad själv. Jag är ju en inbiten melodifestivalenälskare som varje år sitter bänkad vid tvn. Men inte i år. Jag har missat de två senaste melodifestivaldeltävlingarna på grund av jobb och andra trevligheter. Men ändå!

Jag vill också ha lösgodis! Helst av allt vill jag ha lökdipp och morötter. Men jag glömde creme fraishen på jobbet som jag inhandlat av helt andra anledningar!

Gah. Det är så jag vill gråta.

Björn Gustavsson äger för övrigt.

Bwo kommer vidare ikväll. Jag visste det från början men nu har de just berättat det på tv. Jag som skulle vara först. Men Line vet. Och Rebecca. För jag har sagt det till dom. Och till Pierre också föresten. Pierre vet också att de kommer vidare ikväll för det sa jag vid kvart över åtta.

Jo, jag sa det till Emil också. Men han bryr sig inte.

bilden hittade jag på www.svenskfotboll.se av nån anledning.

2 kommentarer:

Frida T | 1:12 fm

Vem mer gick vidare? Åh pressen dödar mig, fan att jag missade det!

Jävla praktikjävel.

Frida T | 1:34 fm

hmm...så det betyder att du tyckte BWO var bra?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©