Blender

Satt och åt en tranbärs-björnbärs-jordgubbssmoothie för ett tag sen.
Den var god.
Att ha en blender äger.

Jag är trött idag. Idag börjar Nordic Light på jobbet.
Det innebär en hel vecka med jobb för mig.
Det innebär att jag kommer att vara trött.

Hela veckan. Jag ser alltså fram emot att vara dödstrött hela veckan från och med idag. Vad trött jag är.
Redan. Jag ska sova hela natten inatt tänkte jag. ända fram till klockan 14, för då har jag två och en halv timma på mig att göra mig iordning innan jobbet.
Yes.
Godnatt på er. Nu ska jag snart åka så det är bäst att jag äter nånting.

1 kommentarer:

Anonym | 12:06 em

DU FICK EN PRESENT! Det fick minsann inte jag det kan jag lova..

(svar på valentines day)

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©