Nordic Light

Nu har jag dealat vid bord där pokerpersonligheter som Peter Eichhardt, Frej Rutensköld och Kent Lenaárd. Nordic Light har varit riktigt roligt. Massor med nya människor som spelar vid borden. Massor med folk över huvudtaget.
I och med Nordic Light har jag fått lite mer insikt i hur stort poker verkligen är. Hur kan jag ha missat detta spel?
Att jag knappt hade en aning om hur man spelade för några månader sen känns som åratal sen.
Menmen, man ska ju börja nånstans.

Jag vet om att de flesta av er som läser min blogg inte bryr sig om det här med poker men jag vill ändå skriva några rader. Om nu nån skulle vara intresserad så kan ni läsa segerintervjun med Peter Sandström som vann så kan ni gå in här http://www.poker.se/nyhet-2435-nordic-light-poker-avgjort.html .

I övrigt har jag nu sett Melodifestivalens två första deltävlingar. Bättre sent än aldrig. En rapport om detta kommer inom kort. Jag ska bara korta ner den lite först.

4 kommentarer:

Anonym | 8:29 fm

klart du missat det?

Eligin | 3:14 em

missat vad?

Line | 1:02 fm

Andra delfinalen var ju grym ju! Jag har aldrig, då menar jag aldrig skrattat så som jag gjorde när Björn Gustafsson flög i luften med armarna om den stora mannen. Får fortfarande skrattattacker!

Förresten är Freddie Fisk på g igen.

Frida T | 12:34 em

Hmm...ingen bryr sig nog om Peter. här.
Och efter två veckor på cosmopol bryr jag mig inte ett dugg mer om spel. haha

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©