Snuva

Så jobbet börjar om 1 timma och 20 minuter. Hoppas att det kommer att gå bra ikväll.
Det är lite som att jag ångrar att jag chansade på att jobba idag då min hosta fortfarande sitter kvar litegrann (mest på kvällen) och snuvan är tillräckligt påtaglig fortfarande för att vara irriterande.
Men jag tänker att det nog ska gå bra.
Vad annat kan jag göra? Jag har inte råd med att säga nej till jobb speciellt ofta.
Och jag mår ju helt okej, jag är ju bara förkyld.
Det känns skönt att använda smink igen och få komma ut ur lägenheten som är helt och hållet översållad med prylar.
Vi måste verkligen städa upp ordentligt och ta lite bilder så att ni andra kan få se hur vi bor här uppe i norr.

Måste nog öva litegrann på korthanteringen innan jag sticker.
Jaja. hejdå.

1 kommentarer:

Frida T | 12:41 em

Eh ja.... första deltävlingen i Göteborg. Men det är lugnt, du missade inget. alla var usla.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©