Smink på villovägar.

Damn it!

Det verksar som om jag har glömt min sminkväska på jobbet!
Fan!

Och Emil verkar inte förstå att jag vill åka dit fortast möjligt och se om den ligger någonstans där.
Suck och stön.

Vi ska alltså åka och handla men han sitter bara vid sin dator det segot.
Då tänkte jag iallafall hoppa av vid jobbet och leta lite. Och ta med mina matlådor också såklart.
Men gah!

Vad det här tar tid.

Själv sitter jag för tillfället enbart och ritar stjärnor på mina fingrar för att fördriva tiden.
Fint, eller hur? Njae.


Om jag inte hittar sminkväskan blir jag gråtfärdig.

Smink kostar massor! Och jag hade nyss köpt en ny pennvässare!


Nu ropar Emil om att han är klar. Det var på tiden!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©