Färghjälp

Hur kan jag bli så trött? Suck.

Jag tycker mig förstå poker nu.
Men usch vad jag avskyr att räkna. Suck Pierre, vad hände med talen du skulle skicka till mig?? Jag orkar inte riktigt plugga fastän jag faktiskt verkligen måste.
Och jag vill ju verkligen. Och jag vill till och med plugga. Jag sitter jämt och fipplar med marker och försöker pitcha kort så gott jag kan. Jag sträckläser manualen så ofta jag orkar (Fast det är tillräckligt sällan ändå).

Måste färga håret i en vettig färg. Jag vet om att pollen här intill säger att i tycker att jag ska vara rödhårig men saken är den att jag måste ha håret naturligt. Färgar jag håret nu så blir det inte naturligt ett tag. Så jag borde helt enkelt färga håret i en annan färg.
Svart funkar, brunt funkar och blont funkar. Även rött, men i en naturligare färg.
Så hjälp mig här, vad ska jag ha för färg? Skriv till mig, kom igen nu!

4 kommentarer:

Frida T | 10:55 em

Pourqoui tu ne peux pas avoir de cheveux rouge? le coleur intensif j'entend alors?

Eller på svenska: Varför kan du inte ha rött hår? Den intesiva färgen, menar jag alltså.

Förlåt, jag har just sett den en och en halv timmes fransk film utan text. Och jag förstod! typ.
lite.

Frida T | 11:29 fm

Du skrev inte VARFÖR!!!

så det så

Anonym | 12:39 fm

Varför ens färga håret. Strunta i det så slipper du dina beskymmer. Förstår inte varför detta tvång att färga håret HELA TIDEN.
Släpp det och gå vidare.

Eligin | 7:23 fm

Svar till ovantstående:

Okej... om jag struntar i att färga håret så tvångsfärgar säkert jobbet det åt mig. Jag kan ju inte gå omkring med en rand i mitten av håret. Så färga måste jag.
Och för övrigt så vill jag färga håret. Tänk vad tråkigt att bara ha samma färg hela tiden.
Vem skrev den här kommentaren??

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©