Grabbarna grus och så jag och Sissela

Helgen har gått och för någon halvtimme sen så stack Sissela och Martin hem till Eskilstuna igen.
Det känns tomt, stökigt och odiskat överallt.
På golvet ligger det en kartong som innehållit en liten miniradiostyrd helikopter som Emil och Martin har köpt på teknikmagasinet.
Den har de lekt med halva gårdagen och nu på morgonen.
Den var inte ens rolig och nu är den för övrigt sönder.
Haha. Emil kraschade den för många gånger tror jag.
Jag har flyttat ut i vardagsrummet med Emils lilla dator och försöker få något gjort.
Fast jag föredrar min dator, så Emils dator mest står där.
Det mest förvånande efter denna helg tycker Emil och jag är att kokosbollarna inte blev uppätna. Sissela och Martin är godisslukare bägge två så jag fattar inte.
Fast vi hade ett gäng annat godis som försvann rätt bra.

Vi har sett ett gäng filmer och nu är jag faktiskt lite intresserad av att se Starwars-filmerna.
Jag vill bara veta vad som händer och så vill jag faktiskt se när Darth Vader säger "Luke, I am your father. And Leia is your sister!"
Eller vad han nu säger.
Nånting liknande iallafall, jag har ju inte sett den.

Det är faktiskt en av mina mörkaste hemligheter. Att jag inte sett dom filmerna.

Jag funderade på att lära mig Feeds-systemet idag som Frida har prisat ett tag.
Ni vet, när man kan se vilka sidor som har uppdaterats.
I like it.
Men jag måste ju lära mig det själv i sånna fall.
Ja, ja. Whatever.

1 kommentarer:

Anonym | 11:12 em

feed in my heart :)

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©