Rosa stilettklackade converse!!

Hihi...Jag har just lagt ett litet bud på ett par högklackade converse på tradera. Ungefär som mina egna fast rosa!! YAY!
Jag älskar dom givetvis och fan ta dom som bjuder över mig nu.
Då blir jag faktiskt riktigt ledsen.

http://www.tradera.com/Skit_coola_hogklackade_converse_look_a_like-auktion-50433864

Där kan ni ju kolla på dom om ni vill.
Jag säger inte mitt maxbud iallafall.
Folk stirrar visserligen alltid på mig när jag går runt med mina egna men det är ju visserligen bara kul och sa jag att jag älskar dom?

Hehe. Emil förstår inte att jag vågar bjuda på något alls tror jag. Men det är ju ett stort nöje för mig att hänga på blocket och tradera nuförtiden. Har även precis upptäckt lägstabudetauktioner, men det verkar jobbigt så det orkar jag inte med.

Ja... annars så tänker jag skaffa praktik.
Det går nästan före jobb just nu. Jag vet inte.
Men jag vill verkligen åka ut på praktik och visa vad jag går för.

Och på frågan om jag har pengar så, ja, tillräckligt för att skämma bort mig lite.

1 kommentarer:

Frida T | 6:18 em

intressant. lycka till.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©