Allmänt rabblande

Daniels och Fridas bloggar har varit avstängda sen gud vet när. Min poll i vänstra hörnet har inte fått speciellt stor uppmärksamhet, dessutom är jag feg.



Japp. Där har ni dagens fakta.
Daniels och Fridas bloggar är troligen dåligt uppdaterade eftersom dom fortfarande är på gotland (eller jag vet inte, ingen berättar någonting för mig. Jag känner mig helt isolerad här i Norrland).

Min poll har inte fått nån uppmärksamhet (eller jo, från fyra pers, undrar vilka?) därför att inte så många läser min blogg. Det här är ju ingen blogg som folk läser liksom.

Som att någon random människa skulle sätta sig ner en dag och tänka "Hmm, jag ska nog börja läsa en blogg om en helt främmande människa och lära mig vad hon gör om dagarna."

Freaky!

Det kanske är därför bloggindustrin är så stor, Elin, för att din teori är värdelös och felaktig. Visst finns det väl folk som vill läsa helt främmande människors bloggar om sig själva, men jag undrar bara vilka det är.


Jag är ju inte intresserad av att läsa Johanna von Silverhagens blogg om hennes liv i Eslöv. Eller? (OBS! jag vet inte vem eller om Johanna von Silverhagen ens existerar, jag hittade på det helt själv.) Kul det vore att heta Silverhagen förresten... Jaja, nog om det.


Jag är feg för att jag inte vågar ringa upp till arbetsgivare och visa framfötterna. Gör alla det? Ringer alla upp arbetsgivare för att få jobb? Finns det ingen som är så feg som jag?


Jag försökte faktiskt ringa. Men när jag väl vågade trycka på grönlurknappen så var det upptaget. Fan. Sen klarade jag inte av att samla mod igen.


Imorgon ska jag.


So long then. Eller gör som ödlan. Vinka.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©