bilddagboken

För dessa dagar som jag har varit hemma finns nu bilder ute på bilddagboken.
vilken adress?

Tja...
Får väl kolla upp det antar jag.

http://eligin.bilddagboken.se/

Får väl länka dit på min sida sen tror jag.

Och Daniel, glöm fan inte bort imorgon!
Kl 11 sharp. annars bjuder du mig på fika.
Och nej, om du är där så bjuder inte jag dig på fika. Jag vill bara bota din glömska!
Okej du behöver inte bjuda mig på fika.

Ja just det. Har alltså fått feedback på mitt fina poll jag hade här för ett tag sen och som fortfarande ligger kvar för att jag inte vill vara okej med resultatet.

Jag menar... varför håller ingen med mig? Det är ju bara jag som röstat som mig. (Jag röstade från två olika datorer) Jag lovar att det skulle vara flera om ni hade sett filmerna!!

Och vem är det som tycker att det är rimligt att han har ett lila lightsaber när ingen annan har det och alla andra har blå eller gröna!!?
Jag vill gärna prata med den här personen.

Jaja. nu tar jag ner det här pollet.

1 kommentarer:

Romantik | 7:38 em

Jag som tyckte han ska ha en lila.
Vi kan prata om det en dag om du vill .
Det är viktiga frågor det här.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©