"when in rome"

Sådär ja. Nu är klockan sen och inte mycket händer.

Frida ringde igår och frågade om jag ville hänga på till Luleå. Det var samma dag så jag kände inte direkt för att leta upp en sovsäck (som jag inte har) och liggunderlag (som jag inte har) och hänga på. Jag behöver lite mer tid än så.
menmen.

Ikväll ser jag och Zoltan på en film, nämligen "When in Rome". Fast nu verkar inte Zoltan tycka det är så intressant. Han la just ner huvudet mot mig och försöker sova.

Fast det är klart. Han har haft en jobbig dag. Han har jamat efter mat hela dagen och nu är han väl trött. Vi ger honom lite mat på morgonen och på kvällen. och egentligen borde det räcka. Grejen är att Zoltan gillar att vara hög på whiskas och det får han inte äta för oss. så nu när vi istället ger honom Pussi-mat istället så surar han.
Jaja. Han äter ju iallafall, men inte allt och så ber han om ny sen.
Knäppkatt. Men han är söt.

Den här filmen är rätt mesig. Men jag kände för att titta på tvillingarna Olsen av nån anledning. Jag såg en del av den här filmen när jag var på spa för nåt år sen och har velat se klart den.

jaja.
Godnatt.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©