december kall som en vårdag

En tyngd har lyfts.
Igen.
Grupparbete klart.
Igen.
Jobb idag på IP. Igen.
Men denna gång börjar jag inte förän efter lunch. efterssom jag sa att jag hade tandläkartid.
Vilket jag trodde. Men jag ringde upp och kollade, och där var det minsann ingen tid för mig. Tiden är på torsdag.
gah.
Jag hade missförstått förståss.
Så jag ska åka ner till IP strax.
Eller ja... jag ska ju äta lite lunch först så jag slipper det sen.
Lika bra att åka snart, så jag får allting klart.
Jag fattar inte att Fredrik inte hann med det där. Fast han kanske fick annat att göra när jag hade åkt.
Det regnar som vanligt.
Eller ja, det låter som det iallafall.
Imorse vaknade jag och Emil vid 08.00.
Försent.
Emil börjar nämligen jobbet vid 8.
Så han fick skynda på rätt rejält.
Själv orkade jag inte bry mig så mycket utan spenderade tiden med att se honom sätta på sig kläder i en rasande fart.
Han är för söt.
Jag saknar pengar!!
Gah vad jag avskyr att vara pank.

3 kommentarer:

Anonym | 8:49 em

HI

HOW ARE YOU. MAY NAME IS CLAUDIO, I'M BRASILIAN MAN, I LIVE IN BRASILIEN. I WOULD LIKE VERY MUCH AMPLIFY MY CULTURAL INTYERCHANGE, SPECIALLITY WITH SVENSK LANGUAGE.

PLEASE WRITE FOR ME.

MY E-MAIL : geneabrasil@yahoo.com.br
MY MSN - campacci@hotmail.com

THNAKS FOR YOUR ATTENTION

CLAUDIO

Emiru | 1:34 em

lol

Frida T | 7:37 em

Eh...okej

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©