Sanna in town and flyttning on the agenda

Det var ett tag sen jag skrev. Men jag har ju just kommit hem från Teneriffa utan solbränna så jag tycker väl att jag kan få lite särbehandling för detta otroliga felsteg.
Nåväl.
Sanna är i stan, hon kom igår. Det vill säga fredag.
Emil och jag har flyttat i helgen, eller snarare han och Ken som har flyttat ihop.
Men jag bor ju typ hos dom ändå.
I love it here.
Jag sitter i deras lägenhet nu redan och ska sova här i natt.
Ja, Sanna med såklart.
Hon sover på madrass i vardagsrummet.
Emil blåste upp den helt själv (galningen), en tvåpersonsmadrass.
Han är knäpp.
Men hjälpsam.
Han är söt.

Så Frida har åkt till Karlstad nu också.
Det var mindre kul.
Vi ska ju fira nyår här och jag ville verkligen ha henne här.
Skräp.
Jaja.

1 kommentarer:

Anonym | 2:08 fm

www.mariahdaily.com
gå in och rösta på mig

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©