Tenerife in action

Jag är här.
I teneriffa.
Det är ett fint ställe detta.
Och halvvarmt är det med.
Och jag kan inte skriva en bokstav jag vill använda.
Gah.
Ni vet, ett A med en prick över.
Men ä och ö finns om man försöker.
Jaja.
Det är jobbigt att skriva här.
Jag vill ägna mig (a med en prick) t min älskling nu.
2, 5 minuter kvar.
gah.
kostar pengar.

Okej, pappa betalade en euro till.
Great.
Som jag kunde slösa på Emil, sa han.
Säg tack sen, Emil.
Till pappa alltså.

Annars har väl inget hänt här.
ätit lite.
Tapas. inte så gott. Men men.
Jag gillar inte tapas riktigt.
Inte min grej.
Menmen.
Min tid börjar rinna ut igen.
01.37 minuter kvar.
Suck. Får fortsätta på nåt cafè imorrn.
Den här datorn är skit.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©