Så nu bär vi av

Snart åker vi till teneriffa.
Rent otroligt.
Jag längtar, samtidigt längtar jag efter min pojkvän, men det vägrar jag erkänna, för jag träffade ju honom för bara några timmar sen så det behöver jag inte göra.
Dessutom är det onödigt med saknad.
Jag får ju se honom om tio dagar ändå.
Äh crap.

Klart jag saknar honom.
Redan.
Men men.
Sånt är livet.

Ska gå och lägga mig typ nu.
behöver sova tror jag.
ska bara ringa upp Emil och säga godnatt.
Sluta med Emiltjatet!
Ja okej då.

Hur som helst. Teneriffa.
Sol. bad. Värme. Hela julen.
Jippi.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©