Faktiskt...

Intressant att man kan vara uttråkad när man ska åka till jobbet om 25 minuter. Det finns liksom inget att vara uttråkad på. jag menar, jag har gjort ganska mycket idag om jag får säga det själv.

Jag har städat köket (med Emils hjälp givetvis) och lagat lasagne (Med Emils hjälp såklart) och... Hmm, jag har faktiskt inte gjort så mycket mer.

Jag började städa köket när jag insåg att det skulle ta åtskilliga timmar att gå igenom allt om inte Emil hjälpte mig. Så det tog ett tag men nu är det skinande rent.
Och lasagne behövde jag till jobbet. Och att äta som lunch såklart.
Nu behöver jag bara städa runt min dator för där ligger det fullt med smink och borstar och nagellack och jag vet inte vad. Det ser hemskt ut faktiskt.

Usch, jag har faktiskt till och med tröttnat på WoW. Och det trodde jag inte skulle hända så snart.
Men Emil spelar inte och då orkar inte jag spela mer än när jag är fruktansvärt uttråkad. Visst kan det fortfarande vara kul att kolla forum och läsa på mer om hur alla dumma klantar som tämjde Worgenpetet nu är skitsura för att det inte går att använda.

Men sånt bryr ju inte ni er om antar jag.
Men jag tycker sånt är kul, plus att jag tycker det är roligt att se hur olika guilds dödar en specifik boss och fundera på hur vi i vårat guild ska göra, men just nu så gör vi ju ingenting så varför orka?
Nä usch, om jag inte börjar tycka det här är roligt igen så blir det här sista månaden jag betalar för det. Om ni undrar vilken av de där gubbarna som är min på bilden så är det den lilla rödhåriga med en stor pistol till vänster om den jättelika kon i mitten. Och vargen bakom kon är mitt söta pet. Hela anledningen till att jag ens spelar det här spelet. För att Petsen är söta.

Faktiskt.
Just nu vill jag bara veta vart jag kommer in och på vilken skola. Eller om jag kommer in. Usch, såna tankar är jättejobbiga att bära på. För nu vill jag verkligen härifrån.

Faktiskt...

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©