Såna hade jag


Sitter och tittar på tradera efter något roligt och vad hittar jag?

Ett par skor som jag hade för några år sen. När jag köpte dom kostade dom 600, nere från 1200 och dom var stencoola.
Fast jag använde dom knappt. Frida använde dom mer. så jag gav dom till henne i utbyte mot hennes bruna snörstövlar. Tror det var något liknande iallafall.

Undrar om hon har dom kvar?

Jag har iallafall de bruna snörstövlarna kvar. Fast jag använder dom knappt.
De var inte lika bra kvalitet som de här vita. Bianco brukar vara bättre på kvalitet än Din sko. Fast så är Din sko billigare också.

3 kommentarer:

Frida | 12:18 fm

gud vilka snygga skor. sådana har ju jag kvar förståss. så det är inte jag som säljer.

Eligin | 2:28 fm

Mmm, har inte tänkt på dom på länge. råkade klicka förbi dom bara. och nej, jag vet om att det inte är du som säljer, jag kan ditt kontonamn på tradera.

Eligin | 2:28 fm

Och det är bra att du har kvar dom. Släng ej!

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©