Minimum zeit

So I'm bored to death.
Måste göra klart den kritiska skitgranskningen. Jag börjar få panik allvarligt talat.
Gah.
Imorgon ska jag iallafall till skolan och få ordning på grupparbetet.
Men ändå.

Försöker le lite.

Hah.

Ska se på take the lead med underbara antonio banderas nu. Orkar verkligen inte pyssla med den andra skiten nu. jag får ta den inatt.

Så, sitter alltså här utan pennan i hand.
Min dator är för högt upp för att jag ska kunna effektivisera min skrift. Damn.
Där ovanför ser vi alltså en fin bild på mig för övrigt.

3 kommentarer:

Frida T | 2:07 em

I don't KNOW!
Sjukt eller hur?
Jaja, det där var ju Bingo och hans mooreflickor.

Cool

Line | 5:51 em

Men klant, det var ju DU som skrev det till MIG. Dom bara kom till mig i alla fall, geléhallonen, när jag skulle skriva om lycka en dag.
Du ser ut som Frida på bilden i förra inlägget. Litegrann i alla fall.

Anonym | 5:56 em

Jag kommer nog hem till lovet=) eller kommer nog hem, jag kommer hem på lovet.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©