Ute i vimlet.

Ikväll har vi alltså varit ute med några trevliga figurer. Och kom hem cirka kvart i fyra. Men what the hell.
Dessa personer är:

Jimmy. 19 år. Känd här i stan för sina underbara byxor. Men tyvärr stack han hem rätt tidigt.















Johan: 21 år. Pierres bästa vän (fridas lilla älskling) och Emils och min roadtrippkompis. Alltid glad, alltid på jakt.
















Kim: 20 år. Ständigt "salongsberusad" på krogen. Vi kan kalla det redlöst full. Men vi älskar honom ändå.
















Övriga... Min kära kusin Göran (21 år) är äntligen tillbaka i stan. Så han följde med ut. Det är alltid roligt när han är med. Vi hade svinkul.
Markus, 20 år, klasskompis från gymnasiet till Jimmy och Kim. Har bott hemma hos Kim under ett år och finns som bild i min plånbok.
Emma, Jimmy och Kims kompis, känner henne inte så väl men träffade henne på rothofsparkenfesten vi hade en vecka innan midsommar.

Och sen var det väl några mer, men vem har orkat nyktra till?

Vi var på hyttan från början. Det var roligt. Sen satt vi på perongen ett tag och Kim var ganska onykter om man säger så. Jimmy och Ken (Kims bror) stack redan när vi gick från Hyttan vid ett-tiden. Nåväl. Vi gick till Phoenix senare och tog lite strips.
Gah, jag kommer sova gott ikväll. Hoppas jag.

Emil står i badrummet. Själv somnar jag snart.
Få se, jag har druckit för mycket ikväll..
3 white russian.
1 Fidel Castro
1 glas vin.

Jag borde ha däckat, ärligt talat. Gah. Jaja, full är väl trevligt. Jag måste sova.

Åh... hur Emil och jag ser ut för tillfället? Ingen aning, men jag misstänker att det är nåt sånt här. I ett rosaglittrande skimmer. (Metallicrosa, precis som hans mobil.)

1 kommentarer:

Emiru | 3:43 fm

Vad söt du är :) lite onykter, det ser man ändå på dina små och rätt omärkbara stavfel. Puss

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©