Nytt att hitta.

Så, jag fick en idé häromdan. Så jag började lägga upp bilder med serietexter.Rätt kul faktiskt. Så... jag har skaffat en ny bloggdel i min fantastiska marknad av bloggar (Haha, det vill säga två stycken med helt olika innebörd) Okej, det är ingen marknad av bloggar. Det är två bloggar i en.
Ja, min andra blogg "bilder som betyder något" kändes för sentimental.
Vilket resulterade i att jag aldrig skrev i den. Så den försvann. Den gynnade ju varken er eller mig. Då får man kasta ut det. Ett litet talesätt jag har.

Nu hittar ni den nya bloggen på följande adress.

www.kulenligtmig.blogspot.com

Där kan ni kolla in mina och mina vänners snedsteg på kort.
Eller snarare mina vänners och mina korrigerade snedsteg.

Alltså: Inget som står min nya blogg är verkligen sant. Jag har helt enkelt sett på en bild, tänkt: ”hm, undrar vad de tänker här…” och sen lagt en bildtext utifrån det.

Japp. That's it.

Nu ska jag sova. Jag vill dö vacker.
Och jag är så trött att jag skulle kunna dö.


Vill inte känna Spindelkvinnans kyss...
Vill du?


(Skaffa den. Spindelkvinnans kyss är en bra låt.)

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©