Tack till alla dom


Det känns lite bättre dock.
Du, glöm inte bort att du inte är värdelös.
Men du behöver ju bara lite hjälp då och då.

Tack Annelie för hjälpen. Jag hoppas jag ska kunna sammanställa detta nu på ett bra sätt. Jag behövde nog någon som kunde hjälpa mig att peka ut felen.

Och jag måste tvätta håret. My god, jag ser ju helt knäpp ut.

Tack Emil som lånade ut tvättmaskinen. Jag behövere rena kläder. Imorgon ska vi tydligen få en tvättmaskin. Den ska väl bli installerad och sådär också, så det dröjer alltså innan den börjar funka. Men jag klarar mig, jag har ju redan tvättat. Bra.


Glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte bort...

Fortsätta plugga var det.

Det skulle inte vara fel att sova.

Varför jag lägger in bilder med konstiga färger? kalla mig unik.
Kalla mig för något annat.
Jag har ingen aning.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©