Trötthet

Jag är så utled på detta.
Jag orkar inte med att flänga runt så här.
Jag behöver lugn och ro, jag behöver tid att tänka.
Men så funkar det inte i min värld som jag lever i.
I den värld som vi alla lever i nån gång.
Jag ska strax iväg igen, jag ska vara härifrån om 3 minuter, annars hinner jag inte.
Gah, människa, svara i telefon.
Varför?
Om nu bara människor kunde vara lika speedade som jag så skulle det nog gå ännu bättre.
Eller?
Nej, troligen inte. Man jag blir så trött på bristande entusiasm.
Jag är väl också trött.
Allt jag gör känns så B och förkastligt.
Varför?
Jag har tappat mitt focus.
vad har jag ätit idag?

en tallrik gröt
två koppar te
ett ägg
två minimuffins
quornbiff och potatissallad
Klockan är 12.27. Skit!
Jag måste iväg härifrån på stubinen.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©