Världen är galen, som jag alltid sagt

Jag fattar nada.
Visst är Finland en av mina favoriter, men sen när vinner skräckrockare med fula läskiga masker schlagerfestivalen!??
Det är ju ingen SCHLAGER!!
Galenskap!
Här tror man att man är annorlunda och så jävlar är man inte det.
Nästa gång ska jag gilla nån värdelös låt som alla hatar.
Och inget i stil med VÄRDELÖSA lithauen eller hur nu idioterna stavar sitt land!
Puckat!
Galenskap!
Som sagt...
Jag ska gilla den värdelösaste, mest intetsägande låten i hela skiten.
Eller så ska jag göra som jag säger vartenda år, jag ska SLUTA titta!
Så det så.

1 kommentarer:

Frida T | 1:23 fm

Men så heja på Malta du då.
Där gick det ju rakt åt skogen. stackars Fabizio-vad han nu heter, men men, sånt är livet.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©