Katterna!

Jag vet att det är dåliga bilder, men jag är bara så glad. Det här är första gången som en av katterna har kunnat ligga avslappnat på sängen och sova.
Jag har inte hjärta att gå fram och ta en bättre bild, jag vet att hon skulle bli skrämd då, så det här får duga så länge.

Det är för övrigt Frida som ligger där på sängen.
Vanligtvis lägger hon sig under sängen i sin kattsäng. Hon är så fin, hon ser ut som en
miniversion av min gamla katt Tusse när hon
sover , visserligen bara 1/3 av hans storlek, men ändå.
Emil säger att hon är lik Zoltan också, och ja, det
är hon också.

Freja är lite skyggare. Man såg henne knappt de första dagarna. Iförsig är det bara söndag och vi har haft dem i fyra dagar, men nu fick Emil henne att våga utforska lägenheten lite mer med oss i sin närhet. Här är en lika dålig bild på det. Men visst är hon fin? Det lilla man kan se i alla fall. Jag har skrutit om hennes fina färg så länge för alla som orkar lyssna att jag måste få tag på en bättre bild snart.
Nu går hon på fönsterbrädan och nosar på allt i närheten med Emil och mig precis intill.
Det ska nog bli katter av de här två tillslut.
Bättre bilder kommer. Jag lovar.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©