Brief information

På tisdag ska jag köpa en soffa har jag tänkt mig!

Detta lilla blixtmeddelande blir väldigt kort, eftersom jag ska upp och jobba igen om 4 minunter.
Menmen. Det går nog bra det här.
Soffan finns på IKEA för tillfället och ska överta rollen som soffa och säng. Japp, det är en bäddsoffa.
En bäddsoffa med divan!
Tjoho och tjohej. Jag är vuxen som köper en soffa tycker ni inte?
Den heter Månstad, kolla upp den om ni vill veta hur det ser ut.

I övrigt sitter jag på jobbet.
Hade tänkt gå på fest ikväll men det var uteslutet eftersom jag inte fick byta bort mitt jobbpass. Så här får jag vackert sitta och kanske kanske hoppas på att jag får gå hem tidigare. Men troligen inte eftersom jag alltid står sist på den listan.
jaja.
Vad är väl en bal på slottet.

jag har också så smått börjat spela WOW igen. Bara lite. Hinner inte mer.
GAH!
Klockan är mycket! Måste rusa!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©