vad ska jag göra?

Det känns som att jag bara har tid att skriva på den här bloggen när jag är på jobbet.
Tja, så är det kanske. Jag håller på med så mycket annat när jag är hemma. Eller okej, jag sover mest.

Det känns lite ensamt här uppe i norr.
Och slitsamt.
jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv längre.
Allt jag vet är att jag vill göra något nytt.

Några förslag?
Ta en sykurs kanske. Läsa journalistik som jag faktiskt velat göra i flera år men aldrig vågat.
Sticka en halsduk inför vintern? Bli teaterledarutbildad kanske...?

Äsch, några andra förslag? Nån borde väl tycka nåt?

Just nu sitter jag på en halvtimmes rast och det är himla skönt att få en stund extra. Inte för att det är dåligt med saker att göra men FM var snäll mot mig.

Mina axlar och nacke är väldigt stela. Det blev dom så fort jag kom hem igen från eskilstuna och började arbeta igen.
Sånt är livet.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©