På blocket

Suck. Jag har en jättejobbig finne på sidan av hakan. Som inte går att klämma bort.Och som inte går att tvinga iväg med skinoren.
Plus att jag har en annan jobbig blåsa i munnen precis vid insidan av läppen som är JÄTTEJOBBIG och blir den större än så här kommer jag att sjukanmäla mig från jobbet. Okej, det kommer jag inte, eftersom jag har utbildning på måndag och inte tänker missa det om jag inte är dödssjuk.

Dessutom tog Emil bilen imorse så jag måste gå ner till stan och därmed behöver jag lämna lägenheten mycket tidigare än vanligt.
Borde ha fixat mp3:n så att jag hade lite fler låtar som jag ville lyssna på.
Menmen, man kan ju inte få allt.

Inatt ska jag jobba och efter det tänker jag gå upp tidigt och ta det lugnt hela dagen.
Hoppas vi blir av med soffan snart.

By the way. Min pojkvän är född till att formulera sig i annonser. Läs bara denna så får ni se.

http://www.blocket.se/vi/17865046.htm?ca=4_s

Jag höll på att dö av skratt. Men visst är det billigt så vi kanske blir av med det ändå.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©