Salut

Så idag har jag hängt med Daniel några timmar innan jag gick ner till palatsmassören i stan och fick mig en välbehövd massage.
Jo, jag var helt fruktansvärt stel och det gjorde SÅ ONT när hon masserade mig. Och förresten gör det ont nu också, sisådär 7 timmar senare.
Jaja.

Daniel och jag åt lunch på Spicy hot idag vilket var trevligt. Hann även springa lite på stan, och prova lite fula kläder (Ja, den där tröjan var ful!) på MQ. Daniel däremot hittade en fin tröja med knäppning på sidan av halsen. Jag har alltid gillat tröjor med roliga knäppningar och dragkedjor.
Anyway...
Den köpte han och sen strosade vi väl omkring på stan ett tag och tog en kaffe på Waynes (Eller jag tog en Apple Crush, jag älskar dom!) och sen hann vi inte så mycket mer.
Jag känner mig för övrigt extremt skyldig för de pengarna jag spenderade på shopping igår och känner inte att jag kan shoppa speciellt mycket mer nu. Jag ska ju köpa en soffa om två veckor!!
Undrar om jag kan ta den på avbetalning? Iallafall litegrann?

Och jag behövde faktiskt de där kläderna.
Faktiskt. Jag köper aldrig kläder. DÖM MIG INTE!

Nåväl.

Nu har jag sytt klart min kjol som jag berättade om i förra inlägget.Den är så söt så jag var tvungen att lägga upp en bild på den.
Och jag vet att det ser ut som jag posar något fruktansvärt men det gör jag inte, jag svär! Jag ville bara dra ut volangen lite så att den skulle synas och så kliade det på bakhuvudet och jag kan ju inte bestämma när den dumma självutlösaren ska gå av ( det tar tio sekunder, punkt).
Dessutom visste jag inte att den dumma kameran ville hugga av mitt huvud. Jag är verkligen värdelös på att ta kort.
Men hur som helst.
Här är kjolen jag sytt. Är den inte lite söt iallafall?

Vill helt desperat köpa skor imorgon. Har inga alls att ha på mig under Å-festen och det stör mig något fruktansvärt.
jag kan ju inte hoppa runt i mina högklackade converse hela helgen.
Suck.
Jag borde tagit med mina stövlar.

Oj, detta blev ett galet inlägg.
Oh well.
Det gör inget, Emil är hos Martin ändå.

2 kommentarer:

Anonym | 8:40 em

vart fick du tag på högklackade converse? : )

Eligin | 10:50 em

Köpte ett par på crispin i gävle, det andra paret köpte jag på tradera.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©