förkyld.

Okej, snart är vi på väg hem igen.
För en veckas ledighet, tjoho!
Enda problemet är att jag är jätteförkyld.
Så till den grad att jag faktiskt var tvungen att sjukanmäla mig idag, trots att det var sista dagen som jag jobbar innan min ledighet. Det känns puckat, men nödvändigt.
Suck.

Det är inte rättvist.
Tur att jag bytte bort lördagspasset, annars hade det blivit jobbigt.

Så vi åker alltså om en halvtimme skulle jag tro.
Det ska bli skönt att komma hem.

Och få vila och träffa gamla vänner.
Men mest skönt ska det bli att få bli av med förkylningen.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©