Back to redhead

Idag har jag tillbringat större delen av dagen i min otroligt sköna säng. (okej, den är inte min utan soffan och den är inte otroligt skön, den är stenhård)
För jag var trött.
Sanna och jag är dödens trötta. Vi var på Dannes igår, och såg på VMmatchen, Sverige vann.
Sen gick vi till Hyttan och träffade Jimmy och Christian.
Fast vi gick hem runt halv ett.
Och såg på några avsnitt av simpsons.
Dagen efter vaknade vi vid halv tio eller nåt.

Nu är Daniel här och ligger och drygar sig med Sanna.
Jag har färgat håret rött. eller rödare, för er som tycker att jag redan är rödhårig.
Ikväll blir det fest hos Frida och mig.
Det ska bli kul. Vi ska blanda drinkar.
Nu är snart Frida klar med sminket.
Vi ska gå ner på stan strax.
Hejdå.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©