En tidig morgon...

En tidig morgon klockan 07.11 sitter jag i köket på lägenheten. Det är Fredag. Idag kommer mamma och pappa hem igen från Sturkö. Jag förstår att det borde städas.
Jag funderar på varför vi inte har någon bättre frukost att komma med. Knäckebröd och mjölk kan bli lite tråkigt i längden.

I går kom Emil förbi och dödade några timmar åt mig. Det var kul. sen märkte jag att klockan blev mycket och jag behövde mat. Det är jättebra, nu när Frida har varit hemma en massa så har hon kunnat laga maten. Men inte igår dock. Då fick jag hjälpa till själv när klockan var kvart över nio.

Ska iväg på körlektion om en liten stund. Om en kvart börjar körlektionen. Då ska jag ut på motorväg. Jag är nervös. Fast jag minns att det är ganska enkelt. Om jag kommer ihåg allt vill säga. Jaja. Det går nog bra. får öva på rondeller i helgen. (Efter att jag druckit mig själv redlös) Skojade bara. Inte ska jag dricka mig själv redlös. Jag har bara inget att skriva.

Gah. Tidig morgon. Jag är så trött. Fast jag tyckte jag la mig någorlunda tidigt igår. Halv ett... usch. Pucko.

1 kommentarer:

Line | 9:53 em

Sådär.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©