Jag hjärta mina vibrerande leksaker

Vibrerande saker är för kul. Jag och min nya vibrerande tandborste för en cirka 50 spänn fann varandra direkt. man känner sig helt förlamad i munnen. okej, det gör man inte. men det är kul. Och efteråt känns det ungefär som när man har hånglat med skäggstubbsmannen.
Ja just det, vi har alla varit där. Fast skäggstubbsmannen brukar ge en ganska behaglig peeling. Fast lite likt ett rivjärn.

Jaja. Det här är en mycket mer behaglig vibration.

Sen har jag också köpt en sån där vibrerande rakhyvel. JAG VAR TVUNGEN ATT TESTA!!
HAr inte testat än alltså. Men snart så.
I have to try it.

Ojdå. Nu ropar Frida på mig att vi måste snygga till vårt festrum så att folk kan befinna sig i lägenheten i en så kallad feststämning. För det ska det bli.

1 kommentarer:

Anonym | 12:28 em

har ni haft en fest era jävlar utan att säga något till mig?

inte för att jag kunde men ändå.

FYFAN

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©