A swedish girl in London

Rebecca och jag har börjat misstänka att vi kanske får åka själva till London nästa år.
Jag har tvekat ett tag, sa från början bara på kul att jag kanske ville hänga på när Line och Rebecca snackade om det.
Sen har vi tittat en del efter lägenheter, mest på kul.
Men nu på senare tid har jag kommit på att jag mer än gärna vill åka.
Att jag egentligen skulle kunna strunta i örebro högskola och Västerberg, bara för att få åka.
Och jag tror Rebecca känner likadant.
Line vill nog gärna följa med, skulle jag tro, men nu när hon kommit in på Bjärnums musikteaterskola så misstänker jag lite smått att hon kommer att börja där istället.
Synd egentligen. Vi skulle kunna ha så himla kul ihop, vi tre.

Men jag tror att det kommer att bli så, att i Augusti, så sätter vi oss, Rebecca och jag, på en båt och flyr över atlanten mot London.
Sen ska vi bosätta oss där för ett tag, ett halvår, kanske mer, kanske mindre, kanske för alltid.
För funkar det, vem vet?
Vi blir två swedish girls in london.
Och ärligt talat, varför skulle det inte funka?
Det är ju ändå vi två.

2 kommentarer:

Anonym | 3:44 em

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonym | 12:21 fm

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©