Sista föreställningen

Då var sista föreställningen av "Min Sanna Identitet" slut.
Och det är skönt.
Nu är det bara en vecka kvar av skolan, och tre dagar kommer jag ändå att spendera hemma för släktträff och Sigurdspelen.
Ska spela en föreställning ändå.

"En enda föreställning"

Som Rebecca sa.
NU sitter jag i mitt rum, Erica ligger och sover fortfarande men jag ska åka iväg och enbart 30 minuter, och problemet är att jag nästan är helklar. Damn you, effektivitet!
Jag ska bara torka håret.
Det skulle sitta fint med lite vatten.
Ja, det är väl den enda frukosten jag får.
Skulle tro det. Har ju inget annat alls.
Förutom lite köttfri köttfärsås i kylen och lite morötter.
Nej... det blir inte min frukost.
Jag klarar mig nog.
Men datorn blir kvar.
Jag har inte hjärta att släpa på allt, har för mycket skräp som borde hem före datorn. Datorn är en sista hands hemskickning.
Och även om jag skulle klara av att klara mig utan den (Alldeles utomordentligt bra skulle jag klara mig) så har jag inte plats att ta med fyra väskor när jag åker nu. Det räcker bra med tre.
Och förhoppningsvis kan jag klara mig med en tillbaka.

Nu ringer Ericas klocka.
vilket jäkla ljud.
Suck.
Men REAGERA DÅ MÄNNISKA!!
NU är hon trött den lilla stackarn.
Jaja.

2 kommentarer:

Anonym | 12:21 fm

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonym | 1:54 em

I find some information here.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©