Raisin Noir

Jag har fått en ny vän. Hon heter Raisin Noir. Hon är tillverkad i tyskland och tillhör familjen "Le Crayon Kôhl". Hon är vattenfast. Klarar alla väder och har en sudd på ena sidan.
vi talar givetvis om min nya underbara kohlpenna från Lancôme. Vilken fantastisk penna! Och ändå köpte jag den bara för att det inte fanns någon annan i affären och min älskade gamla penna hade sagt sin sista suck några dagar tidigare.
Men Raisin Noir är inte lik någon av mina tidigare. Hon är unik. Hon kladdar inte, hon rinner inte, hon sitter som berget i vått och tort. Det kallar jag en riktig ögonpenna.
Så nu har vi gjort det klart! Jag älskar min nya Raisin Noir.

(OBS: Detta var totalt irrelevant information. Jag har nämligen absolut inget vettigt för mig.)

Eh... jo det har jag visst. Jag borde läsa körkortsteori och sen lägga mig och sova. För om jag sitter här en längre stund vet jag var det kommer sluta. Klockan ett ungefär.

Just det, Idag har jag haft min första dag på körskolan. Trevligt värre. Eller nåt. Har inte så mycket att säga om det, men jag ska ju tillbaka imorrn.

OBS! Det är livsfarligt att köra bil.

1 kommentarer:

Line | 8:39 em

Bra. Då vet vi.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©