Idag har jag:

1. Cyklat på en osedvanligt fullpackad cykel.
2. Shoppat loss i Tuna park.
3. Ätit lunch/middag på Waynes Coffee
4. Åkt i en grön bil med grå... detaljer. (dock inte kört själv)
5. Besökt en badplats. (Dock inte badat)
6. Träffat en gammal vän. (till och med två)
7. Druckit en Lime-coca cola.
8. Spelat Trivial Pursuit.
9. Smörjt in mig med hudlotion.
10. Sett ett gäng Simpsonprogram.
11. Ätit upp en halv popcornpåse.
12. Pantat burkar.
13. Lagt ansiktsmask.

Jag har gjort mycket idag vill säga. Och imorrn ska jag börja ta körkort.
Eller jag ska börja min intensivkurs. Så ska Frida sitta hemma och ha maten färdig när jag kommer hem på lunch. Skitbra.
det ösregnar utanför.
Jippi. Hoppas det är sol och vackert väder imorrn så jag kan ha min nya snygga top.
Så att jag kan vara lika snygg och fräsch som Frida påstår att alla arbetare på Axelssons trafikskola är. Utseendefixerad? Inte då.
Bara för att jag lägger ansiktsmask. Men hur tror ni man ser ut efter en helg av hårt festande?
Okej, inte ens det är sant. Jag får sluta med det här.
Lägga ner bloggen.
Innan jag får bloggpolisen efter mig för dåligt uppförande.
No shit.
Eller vad gör jag för fel?

Det ösregnar utanför. Ett trivial Pursuitspel ligger på golvet. Ingen orkar bry sig om det. Haha. Jag måste städa mitt rum! Gah. Skönt att ha huset för sig själv den här veckan ändå. (Okej, det är inte sant, Frida är hemma också, men det är typ samma sak)
Ingen som tjatar om något.
Ingen som lägger sig i. Fast det ser ju helt okej ut här. Äh, vem orkar bry sig. Nu ska min ansiktsmask av så jag kan gå och lägga mig.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©