I-landsproblem 2

Måndag 3/4 -06

Män ja.
Man kan inte leva med dom och inte utan dom.
Man kan inte förstå dem även om man försöker.

Jag är medveten om att de säger detsamma om oss.
Men vad gör man då?
Ingenting. Det är ett ständigt krig mellan män och kvinnor och det får man acceptera. Japp, så är det.
Jag tror det var Strindberg som sa det... jaja.
Jo förresten, män är tidsoptimister.
När de säger att de är utanför, är de egentligen bara utanför sin egen dörr.

Idag har jag skrivit ett arbete ihop med min käre vän William för övrigt.
Vilket i vanlig ordning borde jag alltså dra fram min madrass och bädda lite, för han kommer troligen att spendera natten på mitt golv.
Man får aldrig ett klart beslut.
Han vill väl inte vara till besvär stackarn.
Jaja.

en dag ska jag förstå dom.
I don't get it.

Dagens låtlista:
"Maybe we want to die" med "Central Bank" (Ingen vet vilka de är, men de höjer alltid min dag(
"Can't stop loving you" md Phil Collins (Alla behöver lite kärlek då och då)
"Saga utan riktigt slut" med Vildsvin (Därför att alla behöver lite tragedi också)

Dagens Matintag:
Ett äpple
Nån konstig kikärts och quornröra
Ett äpple till
Spenatsoppa
Två mackor
En Sharonfrukot
Ett äpple
Godis av William

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©