tidsproblem och andra hindrigheter

Okej, jag erkänner det. Jag kan inte skriva här varje dag. Inte för att jag inte vill, men det finns andra stridigheter för det. De senaste två dagarna har jag haft en rumsockupant och då är det lite svårt att sätta sig vid sin kära dator när man ska vara gästfri.
Hmhm.
Men det är väl inget att göra åt saken. Jag skriver ju ändå inget viktigt. Jag skriver bara klantigheter. Men det är ju sån jag är. Det skulle vara trevligt att höra av nån som läser, men mina fans jobbar i det tysta.

Jag har kommit på för övrigt att jag är en ensamjobbare. Jag klarar inte av människor. Jo, det är sant! Jag är inte bra med människor. Och ändå vill jag bli pedagog.
saken är ju den att jag är bra med människor, men jag tycker inte om det.om jag inte får leda alla andra, vill säga. Jag är en ledartyp.
Får jag inte leda alla andra så kan man glömma att jag ska vara trevlig. Men det är ju sån jag är och jag älskas ändå. Av vem vet jag ännu inte, men nån älskar mig säkert.

Dagens Matintag:
En skål gröt
En kopp te
Grönsaksnånting och potatis
En kopp te
En bulle
Ett päron
makaronistuvning med quorn
5 knäckemackor
2 äpplen
en kopp te

Idag vågade jag knappt äta nåt förän efter våran disneyshow. Jag spelade nämligen Ariel, och ja, ni vet väl vad hon har på sig?
ja... snäckskal.
Jag hade gröna byxor och en lila bh.
Att visa upp sig i bh är väl inte min grejriktigt men jag var aldrig riktigt nervös för det, men täntke att jag kanske inte skulle ha en uppblåst mage på scenen. Så efter föreställningen satte jag i mig ett antal knäckemackor och äpplen (det var allt jag hade hemma.)

dagens låtlista: (sponsrad av Disney, efterssom det är det enda jag hört idag)
"Del av min värld" från "Den lilla sjöjungfrun" (Den låten som jag sjöng)
"Skönheten och odjuret" från filmen med samma namn (Tekannan sjunger den tror jag)
"Belle" från Skönheten och odjuret (Jaja)

1 kommentarer:

Frida T | 5:03 em

Sååå. du tänkte komma tillbaka till Gotland på fredag?
Och stjäla mer vinterte, eller?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©