Mot min vilja

Jag ville ju åka hem idag. Men det var ganska omöjligt.
Jaja. Vad är väl en bal på slottet...
Ska försöka se på film ikväll "Confessions of a high school dramaqueen". Se den. den är fruktansvärt rolig.

Men hur som helst. Jag begav mig alltså idag iväg med den goda kammarkören för att öva i arvika. Helsjukt.
Alla dessa jäkla koraler och körer... Galenskap att sjunga allt det där.
Vem kan tycka att sånt är roligt?
Imorrn är det konsert.
Fullkomligt galenskap.
Men men. jag ska visst vara med ändå.
Jag åker enbart med för matens skull. Jag får gratis mat nämligen om jag åker dit.
Det är ju därifrån som "spaghetti med vegfärs" kommer ifrån. och imorrn får jag också mat.

Finns ingenting jag stör mig på mer än det för tillfället.
Hmmm.... nej, kommer ej på nåt.

Dagens matintag:
Tre knäckemackor
Spaghetti och vegfärs
Två glas citronsaft
ett äpple
Ett päron
en clementin
quornwook och makaroner
ett glas coca cola

Dagens låtlista:
Hela jäkla Johannesbachpassionen. Men den är värdelös. (Okej, inte värdelös, det finns säkert nån som gillar den, men banne mig inte jag)

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©