Krav bland familjen

Ofta känner jag att mina föräldrar vill få mig att tänka som dom vill.
de lämnar antydningar till att jag inte ska göra det, och inte det, och att jag ska göra det och blablabla fortsättningsvis.
Är det logiskt att få bannor av sina föräldrar när man fyllt 20?
Är det bra att lyda under sina föräldrar när man fyllt 20?
Är det verkligen smart att bo hemma när man är 20?

Nej.
Jag tror inte det. Jag blir bara irriterad. Och jag bor bara hemma på helger väldigt sällan. Och jag irriterar mig. På att inte få bestämma själv vad jag vill göra i sommar.

Hmm... Det är väl så det blir när man inte har orken att ringa upp sina vänner för att hitta på något.

Dagens matintag:
3 mackor med ost och gurka
EN kopp pulverchoklad
en kopp te
2 qournbitar med avokado
räkgryta med ris
cider
vindruvor
1 äpple

Dagens låtlista:
Youre the voice
Starkare

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©