635 miljarder på kontot!

Wow.... Tänk att det fortfarande händer. Hur i hela friden gör bankerna?

Den här amerikanska kvinnan hittade en morgon 635 miljarder kronor på sitt kort. Som tur är var hon hyfsat smart och hörde av sig till banken. Stackars bank. Det är säkert inte varje dag man får ett telefonsamtal från någon som har fått för mycket pengar.
Men tur för banken i alla fall att kvinnan hörde av sig och inte spenderade allt. (Hur man nu spenderar 635 miljarder kronor på en kaffekvart) Annars kunde den här nyheten ha blivit bra mycket större.

2 kommentarer:

Sissela | 2:32 em

Gu' va bra du skriver Elin!
Jätteskönt att läsa, bara flyter på :)
Brukar bara orka kolla på bilder på bloggar men nu tog jag mig lite tid att läsa några inlägg bakåt i tiden.
Men borde du inte ha en bättre bild på dig själv? Jag slår vad om att du har många bilder som är bättre än den ;D Där man ser ditt fina ansikte!

Eligin | 2:51 em

Tack så mycket Sissela! Kul att du läser. Det gör mig jätteglad.

Bra bilder på mig är däremot få. Tror inte jag har så många alls från den senaste tiden. Men den som jag har börjar bli rätt gammal nu, så kanske borde leta reda på kameran.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©