@home



Föräldrarna har varit här för att fira min och min systers nära förestående födelsedag.
Mycket trevligt måste jag säga!
Jag och Emil hade städat i tre dagar innan. Först städade jag badrummet, sen städade Emil köket, sen städade vi och möblerade gemensamt om vardagsrummet. Skönt att dela upp det. Ska komma ihåg det till nästa gång det blir stökigt.

Jag köpte en jätterolig grej idag!
Ett @tecken i trä som jag givetvis satte upp direkt. Jag och Frida diskuterade en stund om Emil skulle upptäcka tecknet på väggen. jag trodde inte det. Men när han kom hem så såg han det givetvis på en gång. Blir alltid lika förvånad när han lägger märke till saker.
Vad tycker ni? Är den inte fin?
Den röda vasen med orkidén fick jag för övrigt av mormor och morfar i present.
och nej, jag vet. Den rosa lampan matchar inte någonting där. Jag ska nog flytta på den.

Krokodilen är lite av en maskot. Den heter Ernst.

1 kommentarer:

Frida | 10:58 em

Jag stör mig nästan lika mycket på lampan nu som du störde dig på tofflorna i de tidigare bilderna.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©